10 saker ni inte vet om mig:

- Jag går inte på A-brunnar. Om jag råkar göra det så slår jag mig tre gånger i ryggen 
- Hade jag haft bättre ämnesomsättning så hade jag bara ätit onyttigt och inte tränat 
- Jag tittar inte på tv 
- Jag går inte utanför dörren om jag inte plattat (eller lockat) mitt hår 
- Jag är född i Stockholm
- Jag ryser och får gåshud när jag eller någon annan i närheten borstar tänderna
- Jag var modell som barn
- Jag sover alltid med smink 
- Jag tror inte på något övernaturligt 
- Jag har svårt för att göra mig av med saker, därför är vår vind smockfull (Sebastian kallar mig för extrem samlare) 
 
Bästisar <3 (Bilden har inget med texten att göra)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0