AJ

Nej nej neeeej faaaaan jävla skit! Har sträckt ryggen! Satan i gatan vad ont jag har, kan inte röra mig. Jag och Sebastian körde ett benpass efter jobbet, som började riktigt bra. I slutet av passet testade jag att göra en ny övning (stående bakåtspark i cable) som kändes riktigt grym - fram tills jag i fjärde setet svankade för dåligt och fick mig en sträckning i ryggen. AJ. Jahapp, kul att jag hunnit vara tillbaka på gymmet i en enstaka vecka sedan jag var sjuk och nu kommer jag säkert inte kunna träna på ett tag igen. Ahh blir så irriterad! 
 
Tveksamt om jag ens kan ta mig upp ur sängen till skolan imorgon för redovisning... Jag vet att man ska försöka röra på sig men det gåååår inte. 
 
Squats innan skadan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0