Gifts for myself :)

Jag har även unnat mig själv lite jullklappar hihi. Ett gigantiskt penselset med penslar av riktigt hår (det är så stor skillnad om det är riktigt hår eller ej) och en Babyliss iCurl. Jag har många penslar sen tidigare men några börjar bli slitna så då kunde jag lika gärna passa på att köpa ett stort set och ersätta alla mina gamla penslar, och jag menar hallååå det är ROSA! Love it!
 
En iCurl kan användas både som locktång och plattång, vilket jag också redan har men jag tycker det tar sån tid att locka håret med en vanlig locktång så jag tänkte att det kanske skulle gå lite smidigare med en iCurl :) Återkommer med resultat. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Räkan

Var har du hittat sminkborstarna?? :D

Svar: www.baratoo.se :D
Josefina

2012-12-26 @ 20:14:18
URL: http://sandylindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0