God sömn och god frukost

God fredag :D Åh vad skönt det var att sova inatt! Men inte lika skönt att gå upp med tuppen när det är kolsvart ute. Ska strax iväg till skolan och möta några klasskamrater för att skriva ihop en inlämning innan jag börjar jobba kl 11. 
 
Eftersom jag är en periodare när det kommer till vad jag äter så var det längesen jag åt bananpannkaka, så det fick det bli idag - det är ju så gott. Spexade till den lite med några ingredienser och gjorde den lite julig :) 
 
 
Pepparkaksbananpannkaka: Mosa ½ banan och blanda med 1 ägg. Tillsätt 1 msk fiberhavregryn, 1 msk kokos och ½ tsk pepparkakskrydda. Jag toppade med jordnötssmör, kvarg och hallon. En dubbel espresso till det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0