Hej hej hemskt mycket hej

Idag har varit en fullspäckad dag, men jag har hunnit med mycket! Jag har hunnit med en frukost på jobbet med kollegorna, varit i stan med Michis, köpt bland annat en nyårsklänning, jobbat i 6 timmar, hämtat ut paket på posten, handlat, och det bästa av allt - hittat kokosflarn som jag letat länge efter! Nu är jag hemma en sväng men har några andra saker jag även tänkte hinna med, får se om jag gör det idag. 
 
Alltså jag tycker att jag har varit ganska smart detta året och köpt en del julklappar på nätet för att det skulle bli lite smidigare, men hur kul är det när posten lämnar in paket på fel postkontor en bit bort så man måste ta sig dit för att hämta paket (och även hämta andra paket på rätt postkontor samt på DBSchenker-ombud) och det är en halvtimmes kö för att hämta ut paket, öööööh!! 
 
Frukost på jobbet
 
Julklapp från Cubus :)
 
Lite kö till Posten...
 
Kokoschips!! Perfekt att ha i müslin eller bara som topping på yoghurten/kvargen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0