Nyår!

God morgon! Fy vad trist att det ösregnar på nyårsafton!! Hoppas att vi får lite uppehåll ikväll iallafall. Nu ska jag iväg och jobba men det kommer nog bli en väldigt lugn dag tror jag, så jag och Michis kommer nog ha det mysigt på jobbet. 
 
De senaste två åren har vi har nyårsmiddag och fest hemma hos oss men det orkade vi inte detta året så ikväll ska vi på en nyårsmiddag hos en vän som bor i närheten där det sedan blir en stor fest. Jag är egentligen inte så mycket för nyår då tycker att det är väldigt överskattat, men jag är faktiskt ändå taggad för ikväll. Jag tror jag kikar in och säger hej senare, men om inte: gott nytt år!! Jag bjuder på några bilder från förra nyår;
 
Jag och bästis har firat nyår tillsammans så länge jag kan minnas <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0