Sista smaktesten

 
Gårdagens och dagens smaktest av aminosyror: watermelon & orange. Jag har nu kommit fram till att ALLA aminosyror är äckliga och nu är bara frågan vilken som är minst äcklig. Jag älskar ju mina proteinpulver så de dricker jag gladeligen varje dag men det kommer inte bli lika trevligt att dricka aminosyror varje dag. Det är väldigt stark smak och konstig eftersmak, men minst äcklig är nog watermelon och pink lemonade. Så det får bli någon av dem. Aminosyror finns i tablettform också men jag är så extremt dålig på att få i mig vatten (om jag inte tränar kan jag utan problem gå en hel dag utan att ha druckit någonting och komma på detta på kvällen) så jag bör därför dricka amnisosyror för att automatiskt få i mig vatten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0