Superfrukost!

YUM vilken god frukost jag åt idag! Jag förberedde davosgröt igårkväll men denna gången gjorde jag den med proteinpulver i och toppad med massa godsaker och PASSIONSFRUKT! Guuud så gott. 
 
Annars då? Sjuklingen ska väl sitta hemma i sin ensamthet och försöka producera en vettig artikelanalys. Herregud, jag klättrar snart på väggarna! Jag vill träna, umgås med vänner och ut och gå i snön. Jag blir knäpp snart. Hela dagen kommer gå åt att jag sitter och längtar efter att Sebastian ska komma hem från jobbet haha. 
 
 
Proteindavosgrötblanda ihop 1 dl havregryn (eller fiberhavregryn) med 1 dl yoghurt och 1 dl kvarg samt ½ - 1 skopa proteinpulver jordgubb & vit choklad. Låt stå i kylen över natten. Om du tycker den är lite tjock på morgonen kan du hälla i en liten skvätt yoghurt till. Jag toppade med valnötter, cashewnötter, gojibär, quinoapuffar, skivad banan och passionsfrukt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0