AW

Igårkväll hade jag och mina kollegor after work, det var så himla trevligt som alltid. Vi är ett riktigt härligt gäng på 6 tjejer och alla är knäppa på sitt eget sätt, så det är alltid så mycket skratt! Men det är framför allt fina tjejer <3 Vi började med några glas skumpa hemma hos en av tjejerna (vi kör en liten runda och turas om att vara värdinna; någon har bjudit på middag, hos någon har vi haft filmkväll, hos mig har vi ätit frukost etc.), sedan gick vi till Vapiano och åt middag och drack vin :) 
 
Tidigt imorse åkte Sebastian till Karlskrona med jobb och kommer hem imorgonkväll. Jag är den mest sällskapssjuka människan som inte förstår mig på människor när de säger att det är skönt att vara själv och älskar egentid. Därför ska en vän komma hit ikväll och sova här :D Och eftersom hon älskar frukost lika mycket som jag gör så funderar vi på att äta frukostmat till både middag och frukost hehe. 
 
Idag är jag ledig som i LEDIG! Tentan är skriven, den nya kursen börjar inte förens på måndag och jag jobbar inte. Så.jäkla.skönt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0