Birthday

God morgon! Hade en fantastisk födelsedag igår med nära och kära. Sebastian kom som sagt hem med frukost och jag fick öppna paket. Sen blev det födelsedagsträning hihi, jag körde ett hårt benpass. Efter att vi gjort oss i ordning åkte vi till Köpenhamn, åt lunch och strosade runt i butiker. Jag köpte lite födelsedagspresenter till mig själv också :) När det blev kväll satte vi oss på tåget hem till Malmö och åkte direkt hem till mamma där det blev middag med familjen. Kom hem sent igårkväll/natt och deckade direkt efter en lång dag! Vi har legat i sängen och myst sen kl 8 imorse, men nu gick Sebastian till jobbet och jag överväger om jag ska ta en löprunda eller äta frukost... 
 
Lovely EH-breakfast och världens finaste klocka i present! 
 
Marc by Marc Jacobs <3
 
Köpenhamn :) Ser nu att jag hade på mig massa tidigare presenter jag fått av Sebastian haha; Marc by Marc Jacobs väska, Jofama by Kenza skinnjacka, Uggs, smycken och så klart nya klockan! Den där mannen vet vad jag gillar ;) 
 
En Kartell-lampa i present av mamma!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0