Fitnessguru

Idag kom min beställning från fitnessguru.se :D Behövde fylla på med nytt proteinpulver och beställde smakerna vanilj & skogsbär, jordgubb & vit choklad samt choklad & hasselnöt. Alltså jag älskar deras proteinpulver! Det är SÅ gott och även prisvärt! Något jag precis har insett är att proteinpulver (åtminstone de goda från fitnessguru) är ju gott att blanda i kvarg, yoghurt, gröt etc! Varför har jag inte gjort detta tidigare? När jag tänker efter har jag nog inte publicerat något inlägg med sådan frukost/mellis... Kommer upp imorgon! 
 
Jag passade även på att beställa en av deras proteinbars för att testa hur den smakar, jag äter ju annars proteinbars från gymgrossisten.com som jag skrivit om här
 
 
Let's get strong! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0