Flytta?

God kväll! Det var minsann ingen livad skyltsöndag idag på jobbet, men det var nog dött i hela stan pga. ösregnet. Trist. Efter jobb åkte jag och Sebastian och vår vän och kollade på en lägenhet på Gamla Väster till mig och Sebastian, men den var inte så spännande. Vi är egentligen inte i behov av en ny lägenhet eftersom vi bor i en stor lägenhet mitt inne i stan, vårt gym i samma hus, 4 mataffärer i närheten och båda två har 2 minuter till jobb. Men ändå har vi fått för oss att flytta (eller jag är nog boven i dramat). Det hade varit kul med en ny lägenhet! Så vi har börjat se oss omkring och idag var vi på en visning, men i detta läget är vi riktigt kräsna just eftersom vi har en bra lägenhet i nuläget och vill bara flytta till något bättre. Så vi fortsätter att kika runt :) 
 
Efter visningen åkte vi alla tre hem till oss med take-out :) Nu är det plugg för min del och sen ett försök till tidig kväll, ska upp tiiiidigt imorgon. 
 
Kolla in detta goda mellis: kvarg blandat med proteinpulver jordgubb & vit choklad, toppat med ananas, mango, hallon, vindruvor och blåbär. Mmmm! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0