Härlig träning och helgfrukost

Eftersom både jag och Sebastian är lediga idag låg vi och drog oss lääänge i sängen imorse, mys! Sen stack vi ner till gymmet och tränade, idag var det extra skönt att träna av någon anledning. Tänkte bara köra konditionsträning idag så jag sprang 8 km; 5 min jogging, 30 min intervaller (1 min HÖG hastighet, 1 min jogging)  och avslutade med cirka 10 minuters jogging. Efter det kände jag mig inte riktigt färdig så körde ett litet magpass också :) 
 

Sen lyxade jag till helgen med att göra LCHF-pannkakor med kokos, som åts med vispad grädde och hallon. De blev goda men inte lika goda som mina älskade bananpannkakor :)

 

 

LCHF-pannkakor med kokos, ca 4 pannkakor

Jag höftade ganska mycket så är lite osäker på måtten, men tror det blev ungefär såhär:

2 ägg

2 dl grädde

1 dl mjölk

½ dl kokos

2 msk fiberhusk

Lite salt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0