Min tisdag

Tjolahopp! Skrev ju tenta imorse och jag trooor att det gick bra, men man ska inte säga för mycket. Förstår inte heller varför jag alltid blir klar så fort när jag skriver tenta. Vi hade 5 timmar på oss, jag var klar efter 1,5 men då vågade jag inte gå ut för tyckte det var pinsamt så satt kvar en stund :P
 
Efter tentan stack jag och tränade, idag var det dags för axlar, bröst, triceps och avslutade med 5 km intervallöpning. Nästa vecka ska jag förresten börja köra lite annorlunda styrkepass, de utökas med fler övningar och en extra dag. Tänkte kanske att jag kunde publicera ett inlägg någon gång om mitt träningsschema om någon är nyfiken. Mina träningspass borde vara bra för idag kom typ den största biffen på gymmet fram till mig och sa "Du tränar alltid så himla bra, grymt jobbat!" hehe, då blir man lite glad :)
 
Efter gymmet mötte jag upp Sebastian på hans lunch och gick på lunchdate. Kunde såklart inte hålla mig borta från affärerna så det blev lite shopping också. En kofta, en pälskrage till min skinnjacka (fuskpäls!) och ett svart pannband. Alltså jag är inte klok med mina pannband. Jag är på jakt efter världens snyggaste svarta pannband, så varje gång jag hittar ett snyggt så köper jag det. Varje höst har jag köpt 2-3 svarta pannband. Så ni kan ju gissa hur många jag har! 
 
Nu ska jag slappa en liten stund i soffan innan jag gör mig iordning inför kvällens bravader :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0