Nytt träningsschema

Hej måndag! Både jag och Sebastian börjar sent idag så idag ringde klockan 8 och gymmet kallade. Jag vaknade  och hade ont i hela kroppen, men det skulle bannemig inte stoppa mig! Vi drog ner till gymmet och idag var första dagen på mitt nya träningsschema. Det innebär att det är längre pass än tidigare så det kommer nog bli många tidiga mornar i fortsättningen. Idag tränade jag rygg och biceps samt 1 mil cykling. Om ett tag bär det av till skolan, idag börjar jag en ny kurs som heter "det mångkulturella samhället" som är den sista kursen innan examensarbetet iiiiih! 
 
Dagens goda frukost: blandning på keso, kvarg och yoghurt toppad med skivad banan, valnötter, kakaonibs och kokos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0