Sleepover

Eftersom jag inte kan vara ensam kom som sagt min vän Sara hem hit igår och tillbringade kvällen och natten här, mys! Hon lyckades få till att hon skulle börja jobbet senare idag så vi satt uppe sent inatt och sen åt vi en lång frukost imorse. Idag står träning på schemat eftersom jag tog mig en vilodag igår, och senare ska jag hem till mamma. Jag bakade två bröd igår så mamma ska få det ena, så jag ska dit efter hennes jobb och lämna brödet och vi tänkte ha lite te-fika :) 
 
 
 
Bananpannkakor, kvarg, färska hallon, hemmagjord choklad- och hasselnötskräm, ekologiskt jordnötssmör, hembakat bröd, hemmagjorda knäckebröd, keso, ost, skinka, yoghurt, hemmagjord müsli, gojibär, torkade äppelbitar, kakaonibs, cashewnötter, valnötter, russin, torkad banan, quinoapuffar och kaffe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0