Utvilad!

God morgon! Var fruktansvärt trött hela dagen igår men idag är jag tack och lov väldigt pigg och utvilad. Tanken var egentligen att jag skulle gå upp vid 7-tiden med Sara imorse när hon skulle till jobbet men jag sov som en STOCK och vaknade inte ens när hon gick upp! Det händer aldrig, så jag måste verkligen varit helt slut. Vaknade vid 8-tiden av mig själv och stack ner till gymmet för ett långt härligt träningpass! Körde rygg och biceps samt 30 min löpning och 30 min powerwalk. Idag har jag skola hela eftermiddagen och när jag kommer hem är Sebastian hemma igen :D 
 
Nästa steg är min egen vikt på pull-ups! Vilket innebär: hejdå maskin, hej dra upp mig själv!
 
Frukost: Bananpannkaka (½ mosad banan och 1 ägg) med ekologiskt jordnötssmör, kokos och kvarg 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0