Fy.fan.jag.vill.dö.

Idag var jag ute på den värsta löprundan någonsin. Lite blåsigt tyckte jag det var imorse, men inte skulle väl det hindra mig från att gå ut och springa? Det borde det gjort med facit i hand. Det var ju för fan storm ute!! Jag kunde inte lyssna på musik för hörlurarna blåste ut ur öronen, jag kunde inte andas för det blåste ner vindpustar i halsen på mig, det gick inte att springa rakt fram för vinden gjorde så att jag blåste åt sidan, mina öronen blev så kalla att de har frusit till is och håller på att falla av, till och med Runkeeper la av efter 4 km för den orkade inte så nu vet jag inte ens vad jag slutade på. Fy fan säger jag bara. Och det var helt tomt i parken som annars brukar vara full av motionerande människor, men idag var det väl bara jag som var dum i huvudet och tog mig ut. Just nu önskar jag mer än någonsin att vi hade ett badkar, det känns som jag aldrig kommer att tina. Bara för det ska jag laga soppa ikväll. 
 
Till och med svanarna tyckte vädret var hemskt så det stoppade huvudet under ytan ;) 
 
 
Update: jag är iallafall glad att jag missade ösregnet som pågår nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0