Hurra för mig!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, hurra hurra hurra! Wieee jag älskar att fylla år! Stackars Sebastian, det kan inte vara lätt att uppvakta mig. Han gick upp kl 7 för att gå iväg på ett snabbt möte och hoppades att jag skulle fortsätta sova så han kunde komma tillbaka med frukost på sängen. Jag som är lika pirrig som ett litet barn som fyller år, vaknade pigg kl 7 och kunde inte somna om. Hade myror i brallan så kunde inte heller ligga kvar i sängen så tog med mig Bianca ut på en promenad. Sedan ringer Sebastian och undrar var jag är för då har han kommit hem igen med frukost, hihi <3 Nu har vi ätit födelsedagsfrukost och jag har fått öppna paket :) Nu tänkte vi träna och sen ska vi spendera dagen i Köpenhamn. Ikväll är det middag hos mammi. 
 
Min födelsedag förra året :) 

Kommentarer
Postat av: erna :)

ville vara lite annorlunda och inte komma bland alla andras grattis på facebook haha så stort grattis :) och kul att du gillade väskan, den är väldigt rymlig får alltid plats med både böcker, matlåda o mac ;) hoppas du haft en fin dag!

Svar: Taaaack!
Josefina

2012-10-31 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0