Hurtig söndag

Hela kvällen igår bestod av beslutsångest om jag skulle ut och festa med vänner eller stanna hemma och mysa, vid 23-tiden bestämde jag mig för att stanna hemma. Idag är jag glad att jag stannade hemma så att jag kan ta vara på denna söndagen! Dagen hittills har bestått av 45 minuters powerwalk med Sebastian och Bianca följt av ett pass på gymmet. Det blev ett ben- och magpass så jag är helt slut! Sen har vi lyxat till det med att köpa med oss bullar från Gateau, så nu har vi haft en lång brunch :) 
 
Ostbullar och surdegsbullar med valnötter från Gateau, det tyckte vi att vi var värda! 
 
Creme cheese, skinka och paprika på en halvan och ost, ägg och basilika på andra. 
 
Hemmagjord choklad- och hasselnötskräm (recept här) på surdegsbulle med valnötter 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0