Ibland är min självdisciplin lika med noll

Gissa om jag har börjat plugga än? Såklart inte. Alltså när det kommer till att plugga så har jag sämst självdisciplin! Däremot har jag ju faktiskt klarat skolan galant hittills fast jag alltid sitter med plugget i sista sekund, jag presterar ju bäst under tidspress. Det kanske kommer att bli lite problematiskt när jag ska skriva examensarbete om drygt 2 månader, det känns inte som något man kan göra i sista sekund precis... Nåväl! Har varit på gymmet iaf, körde bröst, axlar, triceps, lite mage och 5 km intervallöpning (jag har fan börjat gilla att springa intervaller!) 
 
Min nya "skolväska" som jag beställde för ett tag sedan kom idag på posten. Den var ju faktiskt finare än jag trodde, och GUD vad stor och rymlig den är! Det hände något komiskt när jag skulle hämta ut väskan på posten dock. Eftersom den skickades som ett rekomenderat brev (då den skickades från utlandet) skulle jag skriva under avin när jag hämtade ut väskan, och när jag skriver under papper som inte är särskilt "viktiga" skriver jag oftast en slarvig och ful namnteckning som inte är lika fin som på mitt körkort (det kan väl inte bara vara jag som inte skriver lika ordentlig och fin namnteckning som man har i sitt körtkort/pass/ID?!). Kvinnan på posten jämför då namnteckningen jag precis skrev med den på mitt körkort och menar att den inte är godkänd och för att få hämta ut mitt paket så måste namnteckningen se likadan ut. Jag menar hallååååå räcker det inte med att hon ser att det är jag på bilden? Med lite ansträngning lyckades jag få till en likadan namnteckning som jag skrev till mitt körkort för snart 5 år sen haha! 
 
En mobilkamera ger den inte riktigt rättvisa... Man kanske borde damma av en kamera här hemma och använda istället?
 
Ytterliggare än höstbild, ååh härliga höst! Ser ni min lilla råtta? Haha <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0