Jobb och mat

Vilket röj på jobbet idag, skoj! Ikväll blir det en lugn kväll, för jag ska vara på Emporia klockan 8 imorgon för att jobba. Jag och Sebastian tänkte gå på bio men det fanns inga biljetter kvar till någon av filmerna vi ville se så vi går ut och äter middag istället och ser en film hemma. Bianca är iallfall glad att vi stannar hemma istället för att gå på bio :) 
 
Det värsta jag vet med att äta middag ute är att jag inte har med någon matlåda till jobbet haha! Eftersom jag åt middag ute igårkväll hade jag ingen lunch till jobbet idag så jag gjorde en choklad- och banangröt i micron på jobb. Åhh neeej nu kom jag på att jag inte kommer ha någon lunch till jobbet imorgon heller eftersom vi ska ut och äta ikväll :( Haha...
 
Choklad- och banangröt: 1 dl fiberhavregryn, 2 dl vatten, 1 mosad banan, ½ msk kakao, lite salt. Detta gjorde jag för första gången i micron (2 minuter) och toppade med kvarg, hallon och kakaonibs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0