Nyttigt och gott!

Jag har som sagt en 800-kilos-människa som bor inom mig och jag älskar egentligen allt som har med onyttigheter att göra. Förr sa jag att jag inte tyckte om nyttiga saker för det var helt enkelt inte gott, men då visste jag inte bättre. Kolla bara in denna mellisen/frukosten/efterrätten som är nyttig och sååå god. Bananpannkaka är ju min favorit men för omväxlingens skull så finns det massor av andra nyttiga pannkakor man kan göra! Så idag improviserade jag ihop en annan pannkaka :) 
 
Fiberpannkaka 

1 dl fiberhavregryn

2 ägg

1 msk kvarg

En skvätt mjölk

 

Mixa fiberhavregrynet till ett mjöl. Blanda ihop ingredienserna och stek din pannkaka.

Jag åt detta med hallon och min hemmagjorda choklad- och hasselnötskräm. Recept på den hittar ni här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0