Dagens start

God morgon! (god middag?) Har startat dagen med en 45 minuters powerwalk med Bianca och sedan såklart dagens bästa mål: frukost! Alltså jag ÄLSKAR frukost! Ibland önskar jag att man kunde äta frukostmat till lunch och middag också. Det bästa jag vet är att duka upp en stor frukost med någon när man är ledig och bara sitta och äta i timmar. 
 
 
Här är en bild från när jag och Sara hade en flera timmar lång frukost hemma hos mig för ett tag sedan. På bordet: bananscones, bananpannkakor, hemmagjorda knäckebröd, jordgubbar, gojibär, yoghurt, kvarg, keso, ekologiskt jordnötssmör, marmelad, ost, kaffe och olika sorters nötter och frön. 
 
När Sara fick veta att jag hade gjort nya frökex så sa hon "jag kommer hem till dig och äter frökex!!", så idag när hon slutat jobba kommer hon hem hit för att äta frökex och dricka kaffe :) Mys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0