Our dreamhome

Det här med att flytta. Skämt å sido att vi skulle behöva flytta för att få en större garderob, men jag är faktiskt sugen på att flytta. Egentligen bor vi perfekt för tillfället, vi har en stor och fin lägenhet mitt i stan och både jag och Sebastian har 1 minut att gå till jobbet och vi har vårt gym i porten bredvid. Men jag suktar ändå efter ett nytt boende. Det är många saker jag och Sebastian vill ha i vårt framtida hem och I can’t wait! Jag är så sugen på att inreda ett nytt hem från början, trots att alla våra möbler är relativt nya. Men när vi flyttade in i denna lägenhet så bestämde vi att vi skulle bo kvar här tills vi skulle köpa en lägenhet eller hus. Just nu känns det för långt bort :( Finns ju massa annat kul man vill lägga sina sparpengar på!

 

Här är en liten inspirationsbild på saker som jag och Sebastian vill ha i vårt framtida hem: ett eget gym, en stor walk-in-closet, ett sminkbord, en läshörna, ett stort kök med en köks-ö, ett stort fint badrum med fina vaskar samt ett fotbollsspel (ja vi har redan dealat om att han får ett fotbollsspel om jag får ett sminkbord hehe!)

 

 


Kommentarer
Postat av: Höna

ETTA spela fotbollsspel med Sebbe! & träna på gymmet dåja!
(Kanske skulle kunna hyra ett rum hos er?)

Svar: Vi skaffar oss ett hus med gästrum till dig ;)
Josefina

2012-09-13 @ 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0