Tattoo

För ett och ett halvt år sedan gjorde jag min första tatuering. Något jag gick länge och funderade på innan jag gjorde det. Sen dagen jag gjorde den har jag älskat den och jag kan inte sluta titta på den. Det är nästan som med Sebastian, trots att vi har varit tillsammans länge så är jag fortfarande nykär, precis som med min tatuering hehe :) Iallafall, sen jag tatuerade mig så har jag suktat efter att göra en till. Frågan är bara vad. Att det ska vara så svårt! Jag börjar bli irriterad på att jag inte kommer på vad jag vill göra för jag vill ju så himla gärna tatuera mig nununu. Jag har dock några planerade tatueringar jag vill göra men det är för längre fram i framtiden :) En hemsida som är underbar som jag kan sitta och titta på i flera timmar är http://www.rodeo.net/tattoologist/ 
 
 
say what you need to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0