TGIF

Jag har dragit mig allt för länge från att köpa nya träningstights, för jag behöver verkligen ett par till. Idag fick jag nog och tänkte att det var dags att slå till! När de kommer till träningskläder så är jag väldigt kräsen om man jämför med vanliga kläder. Vanliga kläder köper jag gärna billigt på Cubus, H&M, Gina Tricot, Bik bok men när det kommer till träningskläder så får det kosta vad det kosta vill, för där är kvalitet a och o. Såklart när jag bestämt vilka jag skulle ha så var min storlek slut nästan överallt så jag drog med mig Sebastian efter jobbet över hela Malmö för att få tag på ett par. Jag fick äntligen mina älskade träningstights och även två linnen i härligt dri-fit material som är perfekt när man springer. 
 
Jag verkligen ÄLSKAR träningskläder från Nike, de är bäst! Brukar ha Nike från topp till tå. 
 
Träning stod på schemat idag men tiden har ju sprungit iväg... Blir kanske en powerwalk senare ikväll med Sebastian och Bianca :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0