AW-shopping ikväll!

HEJ HEJ HEJ! Hur mår ni? Jag är på strålande humör och ryggen och nacken känns lite bättre idag, det var nog en god idé med en vilodag igår. Eftersom jag tränar nästan varje dag på vardagarna så brukar jag vara så sjukt trött på kvällarna, men eftersom jag inte tränade igår hade jag hur mycket energi som helst vilket resulterade i att jag och Sebastian hade maraton med serien 24 som vi följer, hela kvällen och natten igår haha. Vi är lediga idag så hade inget att gå upp till, men vaknade ändå halv nio... Vi har haft en slapp morgon med kaffe och frukost i soffan och tänkte strax sticka iväg och träna :) 
 
För er i Malmö som har missat så är det After work shopping ikväll, vilket innebär att de flesta butikerna har öppet till 21 och köpcenterna till 22. De flesta butiker har även rabatter ikväll. Jag ska in och jobba mellan 18-21 och hos oss på Cubus kommer ni att få 30% mellan 18-21!
 
Några godingar från Cubus som jag vill ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0