Bananpannkaka!

God morgon! Sitter just nu och slänger i mig frukost och kaffe, är stressad som vanligt. Klockan 10 ska jag träffa gruppen i skolan för att sätta igång med grupparbetet. Vi har spånat lite redan och än så länge känns det bra :)  
 
De flesta av er vet att jag är en periodare när det kommer till frukost, jag lyckas alltid fastna i något träsk och äter en viss frukost under en period. För ett tag sedan var det bananpannkakor, vilket nu var längesedan jag åt, så jag blev grymt sugen på det idag! Det är ju så gott. Nej nu måste jag skynda mig, hoppas ni får en bra dag! 
 
Bananpannkaka (½ mosad banan och 1 ägg) toppad med hallon, kvarg, kokos och kalorifri sirap
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0