Bra start på dagen!

God morgon! Jag har haft en skön start på dagen i form av en powerwalk med Bianca och en fräsch frukost. Solen skiner, jag är på bra humör och jag har på mig vårkläder! Nu är det dags för jobb fram till stängning ikväll, sen får vi se om det blir gymmet eller om jag tar vilodag. Hoppas ni får en fin dag :) 
 
Mysigt väder imorse
 
Frukost idag blev kokosgröt (1 dl havregryn, 1 msk kokos, 1 dl vatten, 1 dl mjölk och 1 äggvita) toppad med mixad mango och gojibär. Ett glas vatten med hallon och såklart kaffe men det var uppdrucket innan bilden togs :) 

Kommentarer
Postat av: rebecka

Älskar powerwalks på morgonen speciellt när det är sådär fint! :)

2013-04-18 @ 06:39:25
URL: http://rebeckamercedes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0