"Candy" for pre workout meal

Alltså OM Walden farms kalorifria karamellsirap var god! Herregud det smakar som godis. Pannkakssirapen är också gudadod och jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tycker är godast. Har ju mest ätit sirapen tillsammans med nyttiga våfflor och pannkakor men det är minst lika gott att ha i kvargen. Jag åt precis karamellsåsen tillsammans med kesokvarg som ett pre workout mål och det kändes nästan som att jag satt och tryckte i mig något onyttigt :P Skulle även äta två ägg men de förstördes i kokningen :( Nu ska jag iväg och få mina ögonbryn plockade och färgade, sedan ska jag försöka ta mig till gymmet i stormen...
 
Keso- och kvargblandning toppad med skivad banan, kalorifri karamellsirap, kokosflarn och mullbär.
 
Fail...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0