Helg!

God morgon! Igår efter jobbet gick jag hem till mamma och spenderade kvällen där. Vi hade jätte mysigt, åt middag och efterrätt, drack champagne och jag fick en present :) Har sovit dåligt inatt igen pga. smärtan i nacken men vaknade ändå upp ganska utvilad. Denna helgen är jag och Sebastian lediga tillsammans woop woop, så vi ska börja dagen med ett träningspass (vi båda höll oss till lite alkohol igår)! Jag som aldrig går på gruppass har faktiskt bokat in mig på ett pass som jag hört mycket bra om så det ska bli lite spännande, men jag får dock inte med mig Sebastian så han kör ett eget pass under tiden :P Vi hörs senare! 
 
Presenten jag fick igår. Jag kan visa vad jag fick sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0