Jag skulle trivas som hemmafru ;)

Hej! Alltså jag har så jäääkla ont i skinkan efter sprutan igår haha! Idag är det lite bättre men igår var katastrof, igår kunde jag inte sitta, kunde bara ligga på en sidan och kunde knappt gå. Idag kan jag iallafall gå så jag tog med mig Bianca ut på en powerwalk imorse, tyvärr var det väldigt kallt i början och precis när rundan började lida mot sitt slut så kom solen och värmen. När jag kom hem var jag vrålhungrig och sjukt sugen på min goda "bulgurutti" så det fick bli det igen. Skillnaden denna gången var att jag toppade med både hallon och blåbär, samt att jag glömde kanel. Lika gott som sist dock :) 
 
Jaha annars då, jag skulle egentligen träffa gruppen i skolan idag och jobba med vårt grupparbete men någon fick förhinder så vi ska träffas en annan dag istället. Så nu har jag ännu en ledig dag, ganska skönt faktiskt. Denna dagen kommer säkert flyga förbi precis som gårdagen (vet inte vart dagen tog vägen igår!), blir träning och hemmafru-sysslor som står på schemat ;) 
 
Bianca tog täten idag :) 
 
Bulgurutti toppad med varma mosade hallon och blåbär
 
Bulgurutti
1 dl kall kokt bulgur 
1 dl kvarg
1 dl naturell yoghurt
1 msk sötning (agave, honung eller stevia)
1 krm vaniljpulver
 
Blanda ihop ingredienserna och toppa med varma mosade bär (gärna med lite stevia). Kanel är även gott till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0