LEGDAY

Hej bloggen! Är nu nytränad, nyäten och nyduschad, skööönt. Idag var det legday igen så köttade slut på de stackars benen, testade även en ny övning för rumpa och baksida lår som jag nog kommer att fortsätta med. Den heter barbell glute bride, jag kanske kan visa er någon dag :) Det hanns inte med så mycket mage innan gymmet stängde, men det gjorde inte så mycket för jag var spyfärdig ändå :P Som ni vet har jag gjort om mitt benpass, så för er som är nyfikna på hur det ser ut nu så ser passet oftast ut ungefär såhär: 
 
- Squats med skivstång
- Benpress i maskin
- Sumosquats med kettlebell 
- Bulgariska utfall med kettlebells
- Utfall med kettlebells
- Leg curl i maskin (baksida lår)
- Leg extension i maskin (framsida lår)
Om jag är på ett gym som har glutes-maskin så kör jag även det och efter idag kommer jag antagligen lägga till barbell glute bride (rumpa och baksida lår, liggandes med skivstång). 
 
Det blev inte särskilt spännande middag idag, slängde ihop en snabb wok bara. Men det var nyttigt iallafall :) 
 
 
Wok på kyckling, broccoli, minimajs, fitnessnudlar och teriyakisås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0