Roligt festande igår. Mindre roligt idag.

Att sluta dricka alkohol klockan fem på morgonen är inte en jätte bra idé. Sebastian som dessutom har jobbat idag håller med... Vi hade dock en väldigt trevlig kväll på födelsedagsfesten igår men det fick man betala för idag. Jag skulle egentligen träffa klasskamraterna över en öl ikväll men jag har fortfarande inte lyckats komma upp på benen haha :( 
 
Ikväll ska jag försöka komma in i att lägga mig tidigt eftersom från och med imorgon och fyra veckor framåt har jag praktik, vilket innebär väldigt tidiga mornar och väldigt långa dagar. Jag hoppas att jag kommer kunna hålla igång träningen i samma utsträckning som tidigare och även äta bra måltider hela dagarna. Det ska bli intressanta fyra veckor. Men mer om det imorgon, nu ska jag återgå till att inte göra någonting. 
 
När man måste få i sig någonting men inte orkar styra upp någon ordentlig frukost/lunch, så är kvarg den mättande räddningen. Denna gången toppad med färska jordgubbar och chiafrön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0