Trött fredag

God morgon! Igårkväll var jag som vanligt jätte trött så gick och la mig tidigt, men kunde knappt sova på hela natten för hade så sjukt ont i magen, funderar på om det kanske var det där jäkla äpplet?! Så idag är det en trött Josy som strax ska iväg till skolan på föreläsning och direkt efter det ska jag tillbringa resten av dagen på jobb. Jag är ledig imorgon så man borde egentligen hitta på något skoj ikväll, men frågan är om jag kommer orka. Det blir kanske en hemmakväll :) Hoppas ni får en bra dag! 
 
Dagens frukost blev proteingröt gjord på 1,5 dl fiberhavregryn, 2,5 dl vatten, lite salt, ½ dl chokladprotein och en äggvita. Toppad med hallon, hasselnötter och kokosflarn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0