Utslagen

Hej! Jag var helt utslagen igår. När jag gick och la mig runt midnatt så sa jag till Sebastian "åhh nej jag har glömt att blogga" haha. Vi hade en hektiskt men väldigt rolig dag på jobbet, efter jobbet tog jag mig till gymmet för ett benpass. Är ju inte jätte förtjust i att träna på kvällen, dels för att det är mycket folk på gymmet och dels för att jag alltid är hungrig, därför kortade jag ner passet lite genom att utesluta några övningar och istället köra fler repetitioner. 
 
Nu ska jag iväg till skolan för föreläsning och i eftermiddag ska vi arbeta med vårt grupparbete. Därefter är tanken att gå till gymmet :) 
 
Dagens frukost: filmjölk, kanel, hemmagjord granola, pauluns granola, quinoapuffar, mullbär och gojibär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0