Är hösten här?

Hej bloggen! Det känns verkligen som att hösten är påväg, många kalla och regniga dagar har vi haft och det verkar inte som att det blir bättre. Jag som snart ska ha semester... Augusti brukar ju vara den bästa sommarmånaden :( Jag har dock inget emot att hösten kommer, den kan bara få vänta liiite till. Hösten är verkligen underskattad av många, det är en underbar årstid. På hösten är träden så fina, höstkläderna är det bästa som finns, man kan börja använda stickade tröjor, tända ljus när man kommer hem, sitta under en filt och dricka te. Och framför allt, jag fyller år på hösten :D Och denna hösten är extra efterlängtad eftersom vi flyttar i höst. Alltså ni kan inte förstå hur mycket vi längtar!! 
 
Nog om höstprat, imorse kallade gymmet och det var dags för rygg och biceps. Eller ja, det blev mest ett ryggpass eftersom i slutet av passet var jag så slutkörd att jag orkade inte göra en enda övning för biceps haha! Tur att de tränas "automatiskt" under ryggövningarna :) Jag kom även på att jag har glömt visa mina nya grymt snygga träningstights. Jag har velat ha de i ett år men de har varit slut och nu har äntligen Stadium fått in de igen, i'm in lööööve! 
 
Nu kilar jag iväg till jobb och efter jobb ska jag och mina fina kollegor ha AW <3 
 
Äntligen är de gråa träningstightsen mina! 
 
Frukost idag blev havregrynsgröt med kanel och svärmors rabarberkompott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0