Carib kreol

Hej vänner <3 Jag hade en supertrevlig AW med kollegorna igår, som vanligt med mina fina tjejer :) När vi stängt butiken gick vi till Carib kreol och åt god karibisk mat och drack fantastiskt goda drinkar. Regnet vräkte ned utanför men där satt vi bland palmer och drack somriga drinkar hihi. Jag hade egentligen kunnat få bra med sömn inatt eftersom jag inte börjar jobba förens 12 idag men ösregnet hela natten och morgonen har gjort att jag inte kunnat sova haha, herregud hur kan regn låta så mycket?! Jag är lite trött idag men det gör inte så mycket för det var mysigt att ligga vaken med Sebastian och kramas medans det regnade. 
 
Två bilder från igår
 
Simpel frukost idag i form av:
- Proteingröt (1 dl havregryn, 2 dl vatten, salt, 1 äggvita och en skopa proteinpulver choklad och hasselnöt) toppad med hallon
- Eget surdegsbröd med jordnötssmör 
- Kaffe & vatten 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0