Dåliga mattider

Hej! Oj vad jag har fått konstig mat-rytm nu under semestern, sitter just nu och äter en väldigt (!) sen frukost. Imorse bestämde jag och min vän Julia att vi skulle ses kl 12 och ta en promenad i parken och därför åt jag inte frukost innan eftersom cardio är bäst på tom mage. När frukosten har lagt sig tänkte jag sticka och träna och därefter äta, lunch? Det här blir ju inte alls bra haha.
 
Igår hade vi en supermysig kväll, först kom Michis och Martin hem hit med deras vovve så hundarna lekte lite, sedan mötte vi upp vänner i stan och åt god festival-mat och sedan såg Johnossis spelning. Det finns så himla mycket god mat på festivalen som jag vill äta, vet inte hur jag ska hinna eftersom det bara är tre dagar kvar! Jag får nog äta där varje dag om jag ska hinna äta allt gott :) 
 
En välbehövd frukost! Havregrynsgröt, jordgubbar, kiwi, banan, blåbär och chiafrön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0