Idag är ingen bra idag

Det är fredag och underbart väder så jag borde vara på strålande humör, men jag är allt annat än på bra humör. Igår efter 10 timmars arbetspass så upptäcker jag att min älskade cykel som jag är så beroende av är borta. Antingen är den stulen eller så har Malmö stad bortforslat den för att den stod utanför cykelställ som den tydligen inte får. Om Malmö stad har forslat bort den måste jag hämta den utanför stan, betala onödiga pengar (kul när man försöker spara varenda krona inför flytten) och det är dessutom på tider som jag jobbar så kan inte hämta den förens om några veckor. Och jag behöver min cykel idag. Är det nog med det då? Nejdå, jag har även fått de sjukaste utslagen/eksem/allergichock/vetifan i heeela ansiktet så jag ser ut som en tonåring med acne. Tror ni jag är sugen på att jobba de närmsta dagarna eller göra andra saker som jag planerat för helgen? Lagom sugen... 
 
Så då fick jag skriva av mig lite, då ska jag bara försöka bli på bättre humör innan jag beger mig till jobbet. 
 
Jag gjorde mig iallafall en god frukost imorse. Banansplitt med keso, varm chokladröra och varma mosade hallon.
 
Bananen är stekt i kanel och kokosolja, chokladröran är gjord på ½ mosad banan, 1 msk jordnötssmör, 1 msk kakao och 1 msk mjölk

Kommentarer
Postat av: Sandy Lindell

Åh naaaj, inte din fina cykel!! :( Skickar kramar! Ps. Du är alltid fin <3

2013-08-02 @ 10:32:33
URL: http://sandylindell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0