Måndag

God morgon! Då var det redan måndag igen, hoppas ni har haft en bra helg. Min har varit bra, var ute och dansade med vänner i lördags och igår njöt jag av det fina vädret med familjen i Västra hamnen och kollade på triathlon som min kusin deltog i. Nu är det dags för jobb igen och efter jobb är det även tillbaks till gymmet som gäller! 
 
Jag fick hem en ny leverans från fitnessguru häromdagen så imorse gjorde jag gröt på mitt nya choklad- och hasselnötsprotein, GOTT! Jag är väldigt excited över att testa några nya smaker som jag beställt på bars och ett protein. Återkommer med recension :) 
 
 
 
Havregrynsgröt med choklad- och hasselnötsprotein, toppat med keso och hallon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0