Möbel-roadtrip

Goooood morgon! Sitter och slänger i mig frukost, strax ska jag och Sebastian på en liten möbel-roadtrip :D Vi ska köra till Helsingborg och Lund för att titta i några möbelbutiker inför flytten, det ska bli superskoj. Vi ska sälja i stort sett alla våra möbler och köpa allt nytt, en del har vi redan bestämt vad vi ska ha men det finns vissa saker vi inte bestämt än så idag tänkte vi bli lite klokare :) 
 
Igår blev det väldigt sen träning för mig, Sebastian och Mange, vi stack till gymmet vid 20.30 och tränade tills de stängde kl 22. Vi tränade ben tillsammans och vi alla tre kröp ut från gymmet haha. Sen åkte vi hem till oss och tittade på fotboll och åt nybakade nyttiga kakor. 
 
- Strong is the new skinny!
- Kakorna jag bakade igår: nyttiga kokoshallongrottor och nyttiga chocolate chip cookies. Kokoshallongrottorna blev inte så lyckade så det receptet får ni inte. Receptet på chocolate chip cookies har ni fått tidigare och är ifrån fitnessguru.se men jag publicerar det igen för de är HIMMELSKA. 
- Något som liknar en dessert men det är bara kvarg med hemmagjord granola, mullbär, gojibär och kalorifri chokladsås. 
 

Nyttiga chocolate chip cookies

1 dl havregryn

2 msk ekologiskt jordnötssmör

1 skopa proteinpulver choklad & hasselnöt

1 äggvita

1 tsk bakpulver

30 g hackad/riven mörk choklad

 

Blanda ihop ingredienserna och rulla till bollar (för mig blev det 6 stycken). Lägg ut på en plåt med bakplåtspapper, platta till bollarna en aning. Sätt in i ugnen i 5 min på 175 grader. Ät och njuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0