Vit helg

God morgon! Eller det kanske det är för sent att skriva? Är stressad som vanligt, sitter och äter frukost när jag egentligen borde börja bege mig hemifrån. Klockan 11 ska jag och Sebastian träffa mäklaren för att skriva på en liten ändring i kontraktet för lägenheten vi köpt och sen ska jag jobba.
 
Som jag hade tänkt så blev det ett axel- och tricepspass tillsammans med Sebastian igårkväll när vi slutat jobba, och sen blev det som vanligt en sen middag. Till helgen har jag tänkt mig en vit helg för första gången på länge, det har blivit så mycket alkohol varje helg hela sommaren och det kommer det även bli under helgerna framöver så jag vill verkligen ha en lugn helg nu. Har till och med tänkt att träna i helgen, vilket jag aldrig gör eftersom jag alltid har alkohol i kroppen på helgerna :P Jag startar helgen med bio ikväll med min kärlek <3 
 
Frukost idag blev kvarg- och turkisk yoghurt blandning toppat med hemmagjord granola, mullbär, gojibär, banan och kalorifri chokladsås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0