Better Bodies

Hej bloggen! Vid 16-tiden kände jag och Emine att vi var klara för dagen så då mötte jag upp Sebastian i stan för att gå en sväng till fitnessbutiken Budo Fitness och sen till gymmet. Jag har suktat efter ett par kamouflerade träningstights från Better Bodies i flera månader nu men de är så sjukt dyra att jag har hållt mig borta. Men nu kunde jag inte för mitt liv hålla mig längre, de är ju så snygga! Så jag skämde bort mig själv idag och haffade det allra sista paret - i min storlek! Det måste ju vara ödet :) Efter Budo Fitness gick vi till gymmet i stan och körde ett långt pass. Jag slog ihop två av mina pass och körde axlar, bröst, triceps och mage. Väl hemma slängde jag ihop en middag (på helt seriöst 5 minuter) som blev supergod! Gjorde en enkel rätt på renskav och kom fram till att viltkött verkligen är underskattat, det är så gott. 
 
Mina älskade nya träningstights 
 
Wokad rätt på renskav, mirakelnudlar, sugarsnaps, gröna sojabönor och sweet chili sås 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0