Bli-frisk-smoothie igen

Hej på er. Hoppas ni mår bra. Jag vaknade imorse av att Sebastian skuttade upp ur sängen och skrek "vet du vad det är för dag idag? Idag är dagen du kommer bli frisk!!" Haha ja jag undrar det, men jag mår iallafall inte lika dåligt längre, på det sättet att jag det känns som att jag ska svimma varje gång jag står på mina ben eller att huvudet ska sprängas. Nu är det mest äcklig hosta, snuva och ont i öronen som är besväret. Därför har jag bestämt mig för att jag ska gå till jobbet imorgon!
 
Jag började min dag imorse med ännu en bli-frisk-smoothie (det verkar inte fungera jätte bra men ändå). 
 
Smoothie gjord på apelsin, banan, spenat, en klick kvarg och en skvätt ananasjuice. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0