Hemma från jobb och bli-frisk-frukost

Hej bloggen! Här hemma har det varit en natt utan sömn för både mig och Sebastian då jag har hostat hela natten. Vid 8-tiden gjorde jag något som jag inte gjort i hela mitt liv - sjukanmälde mig från jobbet. Jag började jobba när jag var 15 och sedan dess har jag aldrig sjukanmält mig utan alltid jobbat även om jag varit sjuk. Men denna gången gick det inte. Nu är det bara att hålla tummarna att jag blir bättre idag så jag kan jobba imorgon. Började dagen med en bli-frisk-frukost i form av en illgrön smoothie (som var godare än den ser ut) och en skiva hembakat morotsbröd. 
 
Hembakat morotsbröd med kalkon, keso och örtkrydda. Smoothie gjord på fryst banan, spenat, riven ingefära, mjölk, linfrön och vaniljpulver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0