Idag är ingen vanlig dag!

God morgon! Kombinationen träningsvärk, trött och ont i kroppen efter inventering gör att det känns som att jag blivit överkörd haha. Vi jobbade som sagt till tolv inatt och när jag kom hem var jag så uppe i varv att jag kunde inte sova på länge. Nu blir det strax jobb igen och vet ni vad som händer ikväll efter jobbet? :D Jag och Sebastian ska se Biffy Clyro i Köpenhamn!! Det är ett av mina favoritband och jag fick konsertbiljetter i julklapp, och ikväll gäller det. Jag är såååå taggad. Tyvärr jobbar jag till 18 annars hade det varit mysigt att ha en dag i köpenhamn och äta middag och dricka öl. Men men, vad gör det när jag ska få se Biffy! Jag kommer med andra ord vara borta hela dagen men det kommer ändå upp inlägg sen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0