Leverans från fitnessguru

Jag hade fortfarande kvar proteinpulver hemma men det var ett tag sedan vi hade mirakelnudlar så jag beställde en stor leverans av det från fitnessguru.se och passade samtidigt på att beställa en låda med proteinbars och även två paket proteinpulver när det ändå blev fraktfritt :) Jag har skrivit om alla produkter tidigare men för er som har missat så är mirakelnudlarna helt kalorifria! Vilket mirakel, eller hur? ;) Inte särskilt goda men funkar som ett komplement till god mat om man vill undvika pasta och nudlar. Dyra som fasen men det får det väl vara värt. Jag har tidigare ätit proteinbars från Gymgrossisten som var jätte goda men denna gången blev det från fitnessguru som också är jätte goda! Perfekt mellanmål om man är ute på språng (kommer alltid ha en i väskan) eller helt enkelt om man är sötsugen. Beställde även mitt favoritprotein vanilj & skogsbär som helt klart är det godaste jag testat, men tänkte att det kan vara kul att testa något nytt så det blev även en kiwi & yoghurt. Jordgubb & vit choklad är också jätte god men den var slut, har dock lite kvar hemma :) Har även testat choklad & hasselnöt som jag inte tycker är så gott att dricka men gott att ha i gröt, nyttiga kakor etc. 
 
25 paket mirakelnudlar (eller fitnessnudlar som de från fitnessguru heter), 20 proteinbars och 2 kg proteinpulver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0