Misslyckat träningspass

Hej bloggen! Efter att jag och Emine pluggat i skolan tänkte jag att jag kunde följa med Sebastian till gymmet på eftermiddagen och köra ett försiktigt styrkepass utan kondition eftersom jag mest kände mig förkyld. Min kropp tyckte dock inte att jag var tillräckligt frisk för att träna, bara efter några övningar kände jag min svimfärdig och illamående så fick avbryta passet. Roade mig med en promenad på löpbandet tills Sebastian tränat klart. Så det var ju riktigt trist, nääär ska jag få träna igen egentligen?! Nu är vi hemma och tvättar och gör falafel! Återkommer med resultat om hur det gick med falafeln :) 
 
Uppladdat inför gymmet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0